"Panelen" till ena högtalaren i slitet fult orginaltyg

Efter min lilla omklädning fick den samma tyg som dörrsidor och "baksäteslådan" som jag har byggt istället för baksätet.

Sen kom det en liten leverans med grejor. Är absolut inte ute efter något showbygge, men ville ändå ha hyfsat bra ljud när man är ute och glider runt.
Mutant-slutsteg och ett par JVC 6x9 som skall leverera hyfsat ljud. Antagligen slänger jag i någon mindre bas i det hela för att få lite djup.

6x9 monterade där de gamla högtalarna satt.

Så blev "panelen" klar med högtalarna gömda bakom.

Och lådan jag har byggt istället för baksäte blev perfekt att fästa slutsteget på. Här är det provkopplat och fastborrat, så det ligger lite träflis runt omkring. Annars tycker jag faktiskt att det blev ganska bra!

Försökte komma åt och ta en bild framifrån så att ni kunde se hur lådan blir. Den följer alltså med hatthyllan ut en bit och sluttar sedan snett ner mot stolarna. Ser ut som något som kommer från fabrik nästan =)

Bilen har alltså blivit en två-sits-räser istället och det gjorde mycket när jag fick ut det fula baksätet och körde svart enhetligt tyg i hela interiören.
Rostfritt är beställt nu från Hansen Racing. Det blir en Magnaflow catback-system och eventuellt en fullflödeskat istället för orginalkatalysatorn. Det blir helgens projekt att montera!
Blev klar med fälgarna idag också men hann inte ta någon bild på dem. De blev riktigt fina med ny lack och högpolerad kant! Bilder kommer snart.
That's it for now!