Lägg gärna in information och bilder på era pågående projekt. Det spelar ingen roll om det gäller styling, ljud eller trimning, så länge det gäller F-body. Camaro är självfallet välkomna!
tycker din kärra är rätt het men borde du inte lungna dig med allt ljus? neon i luftintagen låter lite som "julgrans-varning", jag tycker du har tillräckligt med ljus där fram men det är bara min teori såklart.
fördelen med ljus är att det krävs bara en strömbrytare för att dom ska försvinna ,, ljus av denna kategori ska vara indirekta . dvs du ska se ljuset INTE lampan .. så bygg vidare du och skulle du få ett oönskat ljus så ere bara å släcka .. rädda pojkar får aldrig kyssa vackra flickor ... BYGG PÅ ,,,
Du har ju fattat det här 2Loud, Man glider original hela dagen och när man plötsligt får för sig att sätta på lite extra ljus så slår man bara på dem...
Tex när min fågel inte är tänd så ser det helt stock ut.
Hittade ram air dekalerna till huven idag, De har legat i en låda i över ett år . Jag har röda och silver... Frågan är vilken färg som passar bäst, Rött passar bra till pontiacpilen men silver matchar tanklocket och insidan på bilen...
Runn skrev:Hittade ram air dekalerna till huven idag, De har legat i en låda i över ett år . Jag har röda och silver... Frågan är vilken färg som passar bäst, Rött passar bra till pontiacpilen men silver matchar tanklocket och insidan på bilen...
Runn skrev:Hittade ram air dekalerna till huven idag, De har legat i en låda i över ett år . Jag har röda och silver... Frågan är vilken färg som passar bäst, Rött passar bra till pontiacpilen men silver matchar tanklocket och insidan på bilen...
Silver......
Skarpa hjärnor tänker lika Jag satte dit silver, Bild bevis kommer när det blir bättre väder
Silver......
Skarpa hjärnor tänker lika Jag satte dit silver, Bild bevis kommer när det blir bättre väder
Svart/Silver=Supersnyggt Också lite Silver Ann. Stripes, gärna Checkered Flag typen!
Jimsss skrev:Svart/Silver=Supersnyggt Också lite Silver Ann. Stripes, gärna Checkered Flag typen!
Jag är inte lite sugen på stripes men vill gärna lacka om bilen först...
Jag tittade förresten på pontiac bokstäverna idag(de till bakänden på bilen, också en sak som luggit i ett år)... Men jag kanske säljer dem istället...
Jimsss skrev:Svart/Silver=Supersnyggt Också lite Silver Ann. Stripes, gärna Checkered Flag typen!
Jag är inte lite sugen på stripes men vill gärna lacka om bilen först...
Jag tittade förresten på pontiac bokstäverna idag(de till bakänden på bilen, också en sak som luggit i ett år)... Men jag kanske säljer dem istället...
Nytt projekt på G. Batteri och säkrings-täckplattorna sålda och nu ska vi se om det går att sälja mitt polerade PCM-skydd också. De nya plattorna kommer inte att se ut likadant och de kommer att vara svarta?
"A musclecar, by definition, is a powerful and sporty vehicle that must be able to spin its tires at will. The Firebird Trans Am is capable of laying down twin black streaks of rubber several hundred feet long -Motor Trend
Lovan skrev:Jag vill inte veta hur mycket generatorn måste arbeta
Coolt iaf
Jag har bytt så många lampor jag kan mot strömsnåla LED-lampor Tanken är att alla ska bytas. Bakljusen ska byggas enbart med LED, Jag har räknat lite och 250 LED per sida borde räcka
Jag håller nu på med att byta ut instrument-belysningen mot dioder, Jag funderar lite på att byta färg ifrån Rött till Blått men jag skippar nog det.
Runn skrev:Jag har bytt så många lampor jag kan mot strömsnåla LED-lampor Tanken är att alla ska bytas. Bakljusen ska byggas enbart med LED, Jag har räknat lite och 250 LED per sida borde räcka
Jag håller nu på med att byta ut instrument-belysningen mot dioder, Jag funderar lite på att byta färg ifrån Rött till Blått men jag skippar nog det.
blir en del lysdioder. Inte för att priset är så avskräckande snarare jobbet.
Du kan ju sätta in dioder med två färger i. Så kan du ändra mellan rött och blått