Jag köpte den i sen sommras så jag fick bara ett par veckor på mig att njuta av den. Men efter ett tag så tyckte jag att den vart slö och den var svår startad så då gick jag och köpte mig en shop manual.
Då fick jag blodad tand när man kunnde se hur lätt allt var(eller såg ut att var lätt)
1 kollade bromsarna då höger låg på och då vart ju typiskt skivorna för smala. så det fick man beställa nya skivor och renoverings sats + kolvar till oken.
2 Sen tycker jag att det är mesig att bara börna på 1 hjul så jag köpte en carrier av ripper . men där fastnade service kitet med lager och schims med mera i tullen så det får vänta till senare.
3 Jag tyckte att den behövde lite hjälp på förgasare sidan så ett 455 insug från cirka 70 inhandlades och blästrades /pulverlackades nu i vinter. Jag har även skicka förgasren på renovering hos kent"the judge"här på forumet.(biforgar längre ner vad han skrev när han öppnade den)
Alla fall så vart den kass men han hade en modifierad rochester som han trodde skulle fungera bra på min motor så den köptes . ska komma nu i veckan!!!!
Sen väntar jag på headerserna som ska komma nu i början av mars till sverige.
Det var väl allt ska försöka ta bilder när jag kommer i gång med att smälla på allt jag har köpt på mig .
Hade bra sebbe