Vad säger du Ripper.. två tummar upp
WS.7 (4gen) KnightRiderLEDs på gång...
Moderator: Moderators
-
2 loud
- Registrerad

- Namn: Åke Georgsson #230
- Kontakt:
ser "konstigt" ut .. joo bra men det ser ut som du fått filten på baksidan av spegeln och att spegeln bara ett genomsynligt "glas" vart hittade du plastspegeln och till vilket pris ?Runn skrev:Slängde på en filt och några fler kort.
Vad säger du Ripper.. två tummar upp![]()
![]()
![]()
No1. Trubbletopicstarter
Guinnes World Record Holder (Soundpressure in car )
-
2 loud
- Registrerad

- Namn: Åke Georgsson #230
- Kontakt:
vad kan det tänkas kosta då ? visserligen så ska jag banta min bil men några få "plastbitar" kan ju inte väga så mycket ..Runn skrev:De är utskurna med en CNC-maskin, Är du riktigt sugen kanske jag kan skaffa en sats åt dig.
No1. Trubbletopicstarter
- runn
- Registrerad

- Namn: Daniel Runn #49
- Region: Mellansvenska
- Kontakt:
Det är dyrt att hyra in sig på en sådan maskin, Räkna med en tusenlapp.2 loud skrev:vad kan det tänkas kosta då ? visserligen så ska jag banta min bil men några få "plastbitar" kan ju inte väga så mycket ..Runn skrev:De är utskurna med en CNC-maskin, Är du riktigt sugen kanske jag kan skaffa en sats åt dig.
- turbo karlsson
- Registrerad

- Namn: Mikael Karlsson #610
- Kontakt:
- dw
- Registrerad

- Namn: Per Johansson f.d #578
- Kontakt:
Härligt att du vågar prova så mycket och även berätta/visa det här :)
Har du funderat på att lacka tanklocket svart?
Då är det ju fortfarande snyggt men utan att behöva sticka ut så
mycket som det gör nu.
Jag gillar formen men tycker den sticker ut för mycket pg.a avsaknaden av lack.
Ta inte detta på fel sätt, självklart ska du ju gö som du själv vill
ja bara luftar min åsikt och undrar om du funderat över det :)
mycket som det gör nu.
Pontiac Trans Am '94 5.7L V8 SÅLD :/
-- Bara döda fiskar flyter med strömmen.
-- Bara döda fiskar flyter med strömmen.
- runn
- Registrerad

- Kontakt:
Missade du den här tråden? http://www.tacs.nu/forum/viewtopic.php?t=10038dw skrev:Härligt att du vågar prova så mycket och även berätta/visa det här :)
mycket som det gör nu.
Jag kan lätt lacka det svart senare, men jag behåller det så här ett tag iallafall.
- runn
- Registrerad

- Kontakt:
Nr. 14 Sub Frame Connectors
Mina SFC kom idag och ligger här och väntar, Köpte SLPs bolt in(går fint att lägga en svets på senare) ifall jag behöver plocka bort dom.
SLPs har triangelformen och ska vara ett av de bättre SFCerna, dock väger de mycket.
Har bara läst positiva intryck av folk som monterat dem, Fördelar med SFC är att det blir mindre skrammel och bättre väghållning.
Mina SFC kom idag och ligger här och väntar, Köpte SLPs bolt in(går fint att lägga en svets på senare) ifall jag behöver plocka bort dom.
SLPs har triangelformen och ska vara ett av de bättre SFCerna, dock väger de mycket.
Har bara läst positiva intryck av folk som monterat dem, Fördelar med SFC är att det blir mindre skrammel och bättre väghållning.
Kommer att beställa samma senare i vinter och tror mycket på denna mods tilsammans med krängningshämmarna samt nya QA1 dämpare.Runn skrev:Nr. 14 Sub Frame Connectors
Tom
30th TA Anniversary #186, balanced and blueprinted, forged JE Pistons & Eagle Rods ,Thunder Racing 224 Cam,Comp Cams Lifter, Rods & Springs, Granatelli MAF, LS6 Intake, K&N Filter, MAC Headers, Borla Cat Back ,Dyno'd 365 RWHP, 392 w/o CATs
30th TA Anniversary #186, balanced and blueprinted, forged JE Pistons & Eagle Rods ,Thunder Racing 224 Cam,Comp Cams Lifter, Rods & Springs, Granatelli MAF, LS6 Intake, K&N Filter, MAC Headers, Borla Cat Back ,Dyno'd 365 RWHP, 392 w/o CATs
- runn
- Registrerad

- Kontakt:
Har QA1 runt om och gillar dom, Har tittat lite på krängningshämmare och kommer att köpa det så småningom...Tom skrev:Kommer att beställa samma senare i vinter och tror mycket på denna mods tilsammans med krängningshämmarna samt nya QA1 dämpare.Runn skrev:Nr. 14 Sub Frame Connectors
- anders_1g
- Registrerad

- Namn: Anders Jeppsson #597
- Kontakt:
när du hade dämparna omonterade, märkte du stor skillnad på hårdheterna mellan de olika "klicken"?Runn skrev:Har QA1 runt om och gillar dom, Har tittat lite på krängningshämmare och kommer att köpa det så småningom...
EDIT: tröghet menar jag

http://www.propontiac.com
Prenumerera på nyhetsbrevet och få uppdateringarna i din inkorg.
Gilla på facebook!
"He who follows another is always behind"
- anders_1g
- Registrerad

- Namn: Anders Jeppsson #597
- Kontakt:
ändrar den både bump och rebound, eller bara det ena när du skruvar?
(bump=kompression, rebound=retur)
(bump=kompression, rebound=retur)

http://www.propontiac.com
Prenumerera på nyhetsbrevet och få uppdateringarna i din inkorg.
Gilla på facebook!
"He who follows another is always behind"
- runn
- Registrerad

- Kontakt:
Nr. 16 LS6 insug på G.
Sitter standard på årsmodell 01-02, det är därför de har några hästar mer.
"LS6 INTAKE MANIFOLD
The LS6 intake's increased plenum volume and massaged runner design gives an impressive 15 additional horsepower at the rear wheels or a standard LS1 intake. You will see improved 0-60 times and 1/4-mile acceleration. This is a direct bolt-on replacement for your original LS1 manifold"
Sitter standard på årsmodell 01-02, det är därför de har några hästar mer.
"LS6 INTAKE MANIFOLD
The LS6 intake's increased plenum volume and massaged runner design gives an impressive 15 additional horsepower at the rear wheels or a standard LS1 intake. You will see improved 0-60 times and 1/4-mile acceleration. This is a direct bolt-on replacement for your original LS1 manifold"
Senast redigerad av runn den mån 07 mar 2005, 18:51, redigerad totalt 2 gånger.