Lägg gärna in information och bilder på era pågående projekt. Det spelar ingen roll om det gäller styling, ljud eller trimning, så länge det gäller F-body. Camaro är självfallet välkomna!
Ett par bilder på mitt projekt (ett projekt ska ju ha ett slut, annars är det linjeverksamhet, men i detta fall vet jag inte, den ser aldrig ut att bli klar....).
Den nya motorn är en 400, 72a, med toppar 7K3.
I princip är det bara lite småplock kvar, typ lyfta ur, lyfta i, starta upp, .....
/per
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Näe, bara orginal.
Men det är ju något att utgå från iallafall...ville ha en med stora ventilerna och iallafall lite bättre komp. Får väl se om jag får ihop det hela.....
Eftersom detta forumet har en begränsning på 100 kb/bild så verkar det inte bli några bilder... (är för trött för att ta ner dem i storlek nu)
kan maila några bilder till dig om du vill? skicka ett e-mail till mig så replyar jag bara...
moderatorer; Kanske dags att acceptera att vi lever på 2000 talet där merparten av internetanvändare använder sig av bredband eller snabbare?
Inte moderatorerna........
Vi hade ju obegränsat tidigare på storleken på bilderna men sen kom det fram att mer än halva svenska folket fortfarande har modem, och de gnydde......
TurboUffe skrev:Inte moderatorerna........
Vi hade ju obegränsat tidigare på storleken på bilderna men sen kom det fram att mer än halva svenska folket fortfarande har modem, och de gnydde......
Jaha, vad synd att merparten av tacs användare har modem... Dock ställer jag mig fortfarande oförstående till beslutet att sätta en maxgräns på 100 kb, som definitivt är i minsta laget... LIte dubbelmoral eftersom man kan länka en bild in på forumet från en annan plats på nätet (vilket jag tänker börja göra).
Tycker fortfarande att det är bakåtsträvande att rätta sig efter något som var inne i början av 90-talet
Man kan väl länka till bilder som är stora i en [url tagg istället för i en [img tag så kan vi med snabb uppkoppling kolla om vi vill och de med modem behöver inte klicka på länken. De skulle väl passa alla. *förslag på lösning*
Pontiac Trans Am '94 5.7L V8 SÅLD :/
-- Bara döda fiskar flyter med strömmen.
dw skrev:Man kan väl länka till bilder som är stora i en [url tagg istället för i en [img tag så kan vi med snabb uppkoppling kolla om vi vill och de med modem behöver inte klicka på länken. De skulle väl passa alla. *förslag på lösning*
men alla ska ju tydligen ha rätt att få se bilden som jag har förstått det... Skönt det är med jämstäldighet Eller detta kanske går under jantelagen...
TurboUffe skrev:Inte moderatorerna........
Ahhh....det är underbart.
Tackar för bilden!
Sen är det ju bara att försöka få dit dom utan att skava bort all färg, tänker närmast på passningen vid skärmkanten.