Bye Bye tacs som någon skrev..
Jag har inte varit aktiv här på flera år egentligen, bara läst och skrivit något inlägg då och då.
När forumet blir öppet för alla igen (vilket är lite av tanken just med phpbb från början) kanske jag hittar tillbaka. Tyvärr har väl många forum medlemmar försvunnit då, postande användare växer inte på träd.
..Eller om jag drar igång mitt TTA projekt igen och skulle mot förmodan byta bort min billiga bilsport försäkring mot en dyrare från tacs,. ja, då kanske jag blir medlem igen.
Min tråd här kommer visst få vara vilade, trots att jag inte betalar för det, som jag har förstått.
Det var detta forum som ledde till att jag själv köpte en TA till slut. Jag var medlem redan innan bilköpet och diskuterade här just för den lättsamma stämningen och de trevliga medlemmarnas skull.
Jag kommer att sakna flera projekttrådar och sakna möjligheten att flika in med någon kommentar ibland.
Jag har diskuterat med många användare genom åren, Turbo-Uffe, Lunkan, Runn, Anders 1G osv.
Vi har knappast alltid tyckt likadant, men det har varit roligt och lärorikt.
Turbo Uffe är en skön lirare, tung gasfot! Lunkan och jag drev varandra framåt i jakten på bättre tider, Anders trådar och ideér var roliga att följa - grymt kunnig och idérik. Runns olika styling projekt har varit roliga att kika in på..
Predators projekt har också varit grymma... osv osv.
Letar fortfarande garage, hör av er om ni har tips kring det.
TTA funderingar: skicka mail, jag har inte svar på allt men felsökning har jag fortfarande hyfsat bra koll på.
Jag lägger ut en skräpmail adress här, släng iväg ett mail på den om ni inte har min riktiga adress
s-thlm@live.com
Kommer sakna forumet!
Nåväl, vi kanske ses ute på vägarna, eller nån träff någon dag om jag har bilen kvar!
//Daniel