Bultarna som håller okfästet hade gått av.... Visste inte varför.. har satt fast med loctite och dragit med rätt moment..
Men märkte när jag rev det att ena bulten fått en sne vinkel mot resten.. Konstigt då bulthålen redan fanns där och jag inte borrat snett.. är ju lite svårt å göra det när man bara breddar ett befintligt hål nån mm..
Eftersom det va omöjligt att hitta en fasad 3/8-24 i stan.... Så gick jag upp till M12. modda om så det skulle passa.. rörde sig om nån mm till..
Samtidigt pressa jag för att få hålet rakare.. vilket det blev.
(det här var inget jag tänkte vid monteringen, den gick in och så, så var det bra med det.. hade så mycket annat i skallen då som skulle bli "rätt")
På andra sidan är det inte snett så funderar om jag ska demontera där och göra om också.. eller om jag ska låta det vara. Där finns ju inte den "snea" påfrästningen.

Så här ser det ur nu, eftersom bultarna är större så sticker de ut lite, men det spelar ju ingen roll då de ligger an, och det är 90 grader på bultarna som det står angivet i "wilwood beskrivningen också". Del ligger alltså dikt an mot okfästets fasning.
Det är ju inte som man känner sig som amatörmekare nu.. suck
EDIT: Jag väntar på bromsslangen som lära lagas, då den fick sig en törn. Men han hade itne kopplingen hemma, men borde komma vilken dag som hellst, han hade beställt tills förra veckan men det hade itne kommit då