jo det är nog så, BMW med svarta rutor osv ger samma vibbar hemma som en SUV med svarta rutor, jätte utblås och jätte fälgar med spinners, lägger man sen till lambo dörrar så har man hela kitet!
Magnus
Moderator: Moderators

Bra tid för första försöket :), men med nya utväxlinggen borde du väll kunna komma ner på en hög 11?ragtop_rat skrev:Var på Gardemoen Raceway i dag og testet litt, kjørte 12.5, 189,97 kmh med 2.73 utveksling, helt greit det![]()
Endelig et tidskort med nymotoren, skifter bakaksel og utveksling til en Moser 9" med 3,70 i neste uke.

1.956 sekundZ28 skrev:Vad var 60fots tidenragtop_rat skrev:Var på Gardemoen Raceway i dag og testet litt, kjørte 12.5, 189,97 kmh med 2.73 utveksling, helt greit det![]()
Endelig et tidskort med nymotoren, skifter bakaksel og utveksling til en Moser 9" med 3,70 i neste uke.

Har du noen tips og gode råd :) ?Z28 skrev:Inte allt för bra med andra ord, lite jobb med chassiet så ska du kunna köra 11or...

Hvordan kan du se ut i fra 60 fots tiden at bilen har et dårlig chassi ?? Hva mener du er en bra 60 fots tid ??? Jeg er helt nybegynner med dragrace så du må forklare meg en del basic kunnskapZ28 skrev:Tips å ideer har jag, till å börja med så skulle jag gärna vilja veta vad du har för converter (storlek å stallsped)

Jeg var der hele kvelden, kjørte ikke hjem før to på nattaFormula_Calle skrev:Var dere i Lillestrøm? Hvordan i helvete kunda jag missa din bilragtop_rat skrev:Et par bilder i fra forskjellige crusinger i sommer, Oslo og Lillestrøm![]()
Minns bara en svart LT1, men inte om det var en formula eller ta![]()
Mye pene biler var det iallafalll

Blir vel solgt, har allerede flere kjøpere som er interessert....Lovan skrev:Vad blir det av LS1 motorn och lådan?

En LS 7 hadde passet bra...krill skrev:Jasså vad blir det istället för LT4an då?

F%%¤#-N då kunde du kläckt ur dig tidigare ,, har beställt en sån motor av chad gahhh man KANSKE jkan jag backa av den trots att jag redan betalt den och köper din istället ?? pm:A /maila mig så får vi se om vi kan göra nåttragtop_rat skrev:Blir vel solgt, har allerede flere kjøpere som er interessert....Lovan skrev:Vad blir det av LS1 motorn och lådan?
NB : Jeg har også Golen's 396 cid 525 hk LT4 motor tilsalgs "turn key",
og orginal Lt1 motoren uten lednigsnett, ECM og fuelreails, denne selges billig...

PM sendt2 loud skrev:F%%¤#-N då kunde du kläckt ur dig tidigare ,, har beställt en sån motor av chad gahhh man KANSKE jkan jag backa av den trots att jag redan betalt den och köper din istället ?? pm:A /maila mig så får vi se om vi kan göra nåttragtop_rat skrev:Blir vel solgt, har allerede flere kjøpere som er interessert....Lovan skrev:Vad blir det av LS1 motorn och lådan?
NB : Jeg har også Golen's 396 cid 525 hk LT4 motor tilsalgs "turn key",
og orginal Lt1 motoren uten lednigsnett, ECM og fuelreails, denne selges billig...
och gör det snabbt om vi ska kunna få chad med på noterna ! !

Det blir ingen ny motor denne sesongen....krill skrev:Hur gåre med LS7an då?