En till 2a snabbast i klubben pokal fick ta plats på hyllan. Något irriterande, men blank och fin var den ju.
Tackar tackar tacs!

Moderator: Moderators

En surge/catch/mellantank är ju tänkt att vara fylld med bensin. Då ska det inte vara några problem med soppaskumm (eftersom det pressas ut genom returen till den stora tanken.)... nåt i den stilen iaf.Lovan skrev:Hur ser tanken ut inuti? Nåt gjort för att det inte ska skumma så mycket(kanske inte är så stort problem på rakt fram bilar?)?

Bilsport har blivit bättre tycker jag, många intressanta/vansinninga projektr att läsa om.Runn skrev:Starkt att våga nämna Bilsport på det här forumet
Jag funderade faktiskt på om det var din när jag läste senaste...

Nej, det gör ju inte det. Därför lägger jag ner verksamheten.adde skrev:hahaTurbo Rico skrev:Melvin... du ÄR fan en kändis!
Spy Bar hägrar...![]()
ja, som om det vore till någon tröst, bilhobbyn lämnar inga korvören över till flotta krogbesök!
Grattis till uppslaget, måste kännas hedrande, ska köpa blaskan i veckan!

Något Offtopic men, ett svar är väl på sin plats.Turbo Rico skrev:Ja... vad säger man? Hade ni tråkigt igår på jobbet? Jag svalde allt med hull och hår. Hoppas ni hade det mysigt sista timmen på basen på alla hjärtans dag?

Det var väl ungefär det jag själv konstaterade..?Ripper skrev:känns som om vad det nu än är... så är det liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite väl off topic..
Lyft luren och ring varandra istället

mmm... märkte detMelvin skrev:Det var väl ungefär det jag själv konstaterade..?Ripper skrev:känns som om vad det nu än är... så är det liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite väl off topic..
Lyft luren och ring varandra istället