Lägg gärna in information och bilder på era pågående projekt. Det spelar ingen roll om det gäller styling, ljud eller trimning, så länge det gäller F-body. Camaro är självfallet välkomna!
unclebans skrev:Ska du sälja bilen Jimsss?? Fattar inget... du har ju lagt ner hur mycket som helst på den. Inte bara pengar utan blod, svett och tårar!
Säljer du bilen så är jag sugen på fälgarna
Ska köra på racestuket nästa sommar...
Nej! Bara om jag flyttar till USA...man tar ju inte med sig kakor till bagarn...Bilen är INTE till salu. Inte förrens allt är klart. Säljer inte en så här fin bil. Tänkte göra tidigare i år men tog mig samman igen. Har varit och tittat på många bilar till kompisar åt mig, bla Z06 2003 osv...och min bil är FINARE än dem...behåller min T/A. min pärla. Efter nya lampor+grundlig rekond, vattenslipning så är den ÄNNU finare.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Senast redigerad av jimsss den fre 02 dec 2005, 18:18, redigerad totalt 2 gånger.
adde skrev:Skitsnygg kärra Jimsss! Helt klart en av de läckraste 4-gens jag sett! Du verkar dessutom vara en fena på å fota!
tackar tackar, det är kameran som är bra...jag är kass
hehe, ett erkännande sitter alltid långt inne antar jag. Vart lite nyfiken på de där svarta sträcken ovan hjulhusen, dekaler, lackat? Skulle säkert se läckert ut på min med mattsvart huv
Ursäkta såg inte inlägget innan. Det är Gran Sport-Dekaler, ett GM trademark på racebilar. Dom flesta gillar dom, i USA är dom heltokiga i dom, får en massa pm hela tiden om dom. Många har sagt att dom är skitfula här hemma dock...inget jag bryr mig om Har funderat på en svart ram-air huv
Om alla pusselbitar trillar på plats så påbörjar jag ett heltokigt projekt denna helg.....
1970 cadillac Eldorado Coupe 500 Cui 400 Bhp 550 lbs Stock ....Mål:
500 Cui 500Bhp (bromsade) 600 lbs....Är INGA problem att plocka ut detta ur denna jätte....
Dom flesta här tycker nog att detta är en skitbil men det kommer att bli kul med en 2.5 tons bjässe som kommer att gå så man kissar i byxan på motorvägen!
oj då, inte bara en snygg pontiac, även en nice eldorado! helt i min smak
Min är dock en 76a, lite snik cadillac men en fullutrustad cab... inte helt fel.
Du får lägga in en tråd om ditt nya projekt, låter spännande!