Lägg gärna in information och bilder på era pågående projekt. Det spelar ingen roll om det gäller styling, ljud eller trimning, så länge det gäller F-body. Camaro är självfallet välkomna!
det här blir intressant det där har jag också funderat på att göra.mycket bilder tack.run var säljer dom färdiga buler?jobba på..
"A musclecar, by definition, is a powerful and sporty vehicle that must be able to spin its tires at will. The Firebird Trans Am is capable of laying down twin black streaks of rubber several hundred feet long -Motor Trend
de e ett projekt arbeta innom skolan.. ska forsätta imorgon=) men va kostar de om man ska köpa färdiga då?? hitta en huv fast de var i usa för 5000.. sen kostar de ju en hel del att få hem den med..
här kan ni få se en till bild på bilden=)
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
"A musclecar, by definition, is a powerful and sporty vehicle that must be able to spin its tires at will. The Firebird Trans Am is capable of laying down twin black streaks of rubber several hundred feet long -Motor Trend
custom skrev:fejk??!? de där e bara grunden som ja ska plasta på glömde att säg att de bara e v6an.,, vill inte lägga ut så mycke pengar på första bilen
varför måste ja bifoga en bild för att kunna skicka?!?
jaja då får ni se min fars bil då
Hälsa din Pappa att han har bra smak! Mark 8 Lincoln är superfet!
om man gjuter på ett scoop är det ju en baggis att få det funktionellt..synd bara att dom där är till 98+ samt att dom bara skickar inom usa.
custom..har du tänkt plasta en hel huv eller bara scoopen?
jag tror att vi kommer att se storverk gjorda med bilen din.
Pettersson skrev:Snyggt jobbat lycka till med huven
Det kanske vore något att ha på min huv oxå
Har du mätt på en färdig huv eller görs den efter egna mått?
Pettersson skrev:Snyggt jobbat lycka till med huven
Det kanske vore något att ha på min huv oxå
Har du mätt på en färdig huv eller görs den efter egna mått?
jag gör efter eget mått.
Helt rätt annars kan man ju lika gärna slänga på en originalhuv