Projekt Widdowmaker

Lägg gärna in information och bilder på era pågående projekt. Det spelar ingen roll om det gäller styling, ljud eller trimning, så länge det gäller F-body. Camaro är självfallet välkomna!

Moderator: Moderators

Skriv svar
Gäst

Projekt Widdowmaker

Inlägg av Gäst »

Tänkte att man kunde slänga upp en tråd här som beskriver allt jag gör med min bil. Blir väl kanske lite snålt med info den närmsta tiden men när väl hösten blir för nära så lär det skjuta på med ton av info här :wink: För tillfället så står min Pontiac ute på garageuppfarten och har inte vart i drift på 4 dagar. Jag håller nämligen på att byter mätartavlor så hela paketet är utrivet. Hade lite strul med skrivaren här hemma så arbetet har fått vänta men nu idag så fick jag den att funka så än så länge så har jag fått i varvräknar tavlan och det såg riktigt bra ut. Stannade även till på Micro idag och köpte nya lampor till instrumentbelysningen, fägen blev givetvis blå :cool:
Gäst

Inlägg av Gäst »

nu har jag även petat i bensin och volttavlan. ush det är inget skoj det här. Blev sugen på att köpa färdiga tavlor över internet men stötte på ett stort frågetecken :que: i hurvida de tavlorna kommer funka på min bil. om någon vill hjälpa mig så kolla in min tråd i teknik 3gen http://www.tacs.nu/forum/viewtopic.php?t=8941
Skriv svar