min nyrenoverade 400 motor,

Lägg gärna in information och bilder på era pågående projekt. Det spelar ingen roll om det gäller styling, ljud eller trimning, så länge det gäller F-body. Camaro är självfallet välkomna!

Moderator: Moderators

Skriv svar
Användarens profilbild
jonasforsberg
Registrerad
Registrerad
Inlägg: 215
Blev medlem: tis 01 apr 2008, 18:59
Namn: Jonas Forsberg
Region: Östra
Ort: eskilstuna

min nyrenoverade 400 motor,

Inlägg av jonasforsberg »

nu har min pärla blivit renoverad och det kostade en heldel men det är värt det jobbet han la ner på motorn plus han lackad om lite andra detaljer i motorutrymmet som han inte hadde behöft och det tog han inte betalt för och det blev silverblue på motorn och en vassare kamm, en ram air 3 kamm,nya kolvar,lyftare,bränslepump,oljepump,kylare med mera listan är välldigt lång och lill arvid ska ha ett stort tack för han fixade motorn åt mig och han renoverade min låda i maj när den pajade på vägen hem från första maj träffen i norrköping, så man hjar nu lagt ut 40-45000 på motor och låda i år och jag köpte bilen långfredagen i år så man har haft lite otur med mina bilar, och bilder lägger jag ut och lite för och effter renoveringen och bilen kommer bli en rullande renovering och i vinter ska jag underredsbehandla bilen och fixa lite annat smått och gått,mvh jonas forsber
Skriv svar