Lägg gärna in information och bilder på era pågående projekt. Det spelar ingen roll om det gäller styling, ljud eller trimning, så länge det gäller F-body. Camaro är självfallet välkomna!
Jasså du Predator, din fruga fick sin bil till slut!?
Min fru såg en sån i förrgår och döm av min förvåning blev hon helsåld, sen berättade jag gladeligen att det var en Firebird och att barnen kunde få plats i baksätet
"Postar" ofta från ifån, ber om ursäkt för felaktig stavning pga av det!
-97 Z28 M6
-70 Firebird
"I think its better to do right, even if we suffer in so doing, than to incur the reproach of our consciences and posterity" Robert E Lee
Jag har precis köpt en Pontiac sunbird som jag ska ha som bruksbil är det tänkt och den tyckte hon också om så steget för henne börjar inte bli så långt, för att citera henne "Jag kanske skulle köpa en värstingbil så jag kan överglänsa er allihop" Jag tänkte "You wish"
Men som sagt var man vet aldrig förvisso kommer det inte bli större än V6 pga av hennes ekonomiska bensintänkande men det är helt okey, bara hon köper en F-bird.
Detta är ju knappast någon styling direkt och jag misstänker att Runn tycker jag är störtlöjlig men jag tycker detta är några små, enkla detaljer som påverkar.
Är du goo eller? Jag älskar sån'a här trådar... Att modda bilen är aldrig störtlöjligt, Mattan på bagageluckan var smart...