Sen jag la upp bilderna här i projekt tråden och sett alla positiva svar så har jag bara gått runt med ett sort flin.
Det har inte tagit så jäkla lång tid att få ihop bilen. Fast det beror ju på vad man jämför med.
Först var det ju krockskadorna som tog lite tid. Först fick man jaga delar och sen fick man vänta på lackeringen.
Vi vet alla hur det är när firmor lovar att skicka direkt osv, men inte fan kommer några delar.
Sen fick man jaga fälgar, det var inte så lätt det heller. Antingen så var dom för smala eller så var det fel ET eller bultmönster.
Dom jag till slut hittade är ju coola men det var firmans storsäljare så jag har tyvärr sett allt för många bilar med likadana fälgar. Trist.
Som tur är så har jag inte sett några med 19".
Jag hade först ett par 18" i krom på gång men dom kom aldrig.
Baslåde bygget och NOSen var en hård nöt att knäcka. Jag satt i baksätet i tre dagar med en assisterande kompis utanför. Min kompis var lite knäckt stundvis men jag ville ha det i baksätet för det är det ingen annan som har. Det blev ju bra till slut. Det är tur att jag är liten så att man kunde ligga och kräla i bilen.
Stolarna var inte så svåra att få dit. Dom sitter fast med några järnbitar från en lokal smidesverkstad. Man får mäta lite och borra en massa hål.
I vinter ska jag ändra vinkeln på stolarna, dom är alldeles för raka.
Jag kan inte riktigt säga hur lång tid allt har tagit men det är inte så lång tid men mina första 2 semester veckor gick till bilen + ett antal strödagar innan.
Jag tror tyvärr inte jag orkar köra ända upp till Stockholm men jag ska till Emmaboda den 29 Aug och så blir det Vallåkra nu den 15:e.