Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
Moderator: Moderators
-
- Registrerad
- Inlägg: 926
- Blev medlem: fre 24 mar 2006, 15:31
- Namn: Håkan Nilsson #51
- Ort: Tomelilla (Skåne)
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
2loud
Jag såg på biltema att dom har rostfria buntband i olika storlekar. Men har inte prövat dom själv så vet inget om hur kvalisorten är på dessa, men dom bör funka
Jag såg på biltema att dom har rostfria buntband i olika storlekar. Men har inte prövat dom själv så vet inget om hur kvalisorten är på dessa, men dom bör funka
Motor 428 (440 cui)
Kauffman D-port 310cfm
Balanserad,Lineborrad,arpbultad
Rullkam
Dougs 1 3/4 headers
portmatchat Qj insug
800cfm av the Judge
3000rpm turbin
3,73 utx bak
Preppad Th400
Ställbara konidämpare+Caltracs
alla bussningar utbytta till polyeten
Kauffman D-port 310cfm
Balanserad,Lineborrad,arpbultad
Rullkam
Dougs 1 3/4 headers
portmatchat Qj insug
800cfm av the Judge
3000rpm turbin
3,73 utx bak
Preppad Th400
Ställbara konidämpare+Caltracs
alla bussningar utbytta till polyeten
- laregina
- Registrerad
- Inlägg: 3344
- Blev medlem: ons 03 sep 2003, 14:04
- Namn: Linda Persson #116
- Region: Västra
- Ort: Bollebygd
- Kontakt:
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
Ha ha, njae kanske inte. Jag tänkte mest på olika tekniker för att få det att se snyggt ut. Beroendes på hur man virar så blir det olika mönster på bandaget. Men jag har faktiskt börjat smygtitta på lite headers, för att jämföra priser. Ett gäng avgasbandage till mina grenrör borde kosta sisådär 1000-1500 kr beroendes på vilket märke, storlek osv man köper. Men om kylvinsten är i stort detsamma och headers håller mycket längre så kanske 5 000 pix är diskuterbart. (Tror det var en flowmaster jag hittade för det priset.) Eller vore import från over there en billigare lösning? (Hittade så billiga som $190 - frakt förstås).2 loud skrev: och att lägga bandage på en patient har istortsätt inga likheter med detta .. allra helst där primärerna möter collectorn .. som att patienten håller ihop benen och vevar med armarna samtidigt
1975 Pontiac Firebird Esprit 400 cui
Muskelbilsälskande fotograf med VM som mål
www.lareginacreation.com
Muskelbilsälskande fotograf med VM som mål
www.lareginacreation.com
- hardly
- Registrerad
- Inlägg: 3633
- Blev medlem: mån 08 maj 2006, 13:27
- Namn: Anders Fridlund #542
- Ort: Linköping
- Kontakt:
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
Det går ju lägga på coat på vilka headers som helst. Har för mig att det fanns nån firma i Tokholm som sysslade med sånt.
Edit: Dessa bla www.weirdperformance.se
Edit: Dessa bla www.weirdperformance.se
GTO -66
GET IN, SHUT UP, HANG ON
GET IN, SHUT UP, HANG ON
-
- Registrerad
- Inlägg: 9187
- Blev medlem: tor 11 dec 2003, 20:09
- Namn: Åke Georgsson #230
- Ort: Barkarby/Jakobsberg/Järfälla
- Kontakt:
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
det brukar vara mycket dyrare att få det gjort i efterhand .. jag fick betala 5 K för 2 par ( 4 stycken ) loong tube headdersHardly skrev:Det går ju lägga på coat på vilka headers som helst. Har för mig att det fanns nån firma i Tokholm som sysslade med sånt.
Edit: Dessa bla http://www.weirdperformance.se
No1. Trubbletopicstarter
Guinnes World Record Holder (Soundpressure in car )
Guinnes World Record Holder (Soundpressure in car )
-
- Registrerad
- Inlägg: 926
- Blev medlem: fre 24 mar 2006, 15:31
- Namn: Håkan Nilsson #51
- Ort: Tomelilla (Skåne)
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
jag köpte dessa färdigcoatade DHE570C
$599, skapligt pris nu när dollarn är hyffsat låg.
gick väl på knappt 1000kr i frakt till sverige
http://www.jbp-pontiac.com/products/hea ... aders.html
$599, skapligt pris nu när dollarn är hyffsat låg.
gick väl på knappt 1000kr i frakt till sverige
http://www.jbp-pontiac.com/products/hea ... aders.html
Motor 428 (440 cui)
Kauffman D-port 310cfm
Balanserad,Lineborrad,arpbultad
Rullkam
Dougs 1 3/4 headers
portmatchat Qj insug
800cfm av the Judge
3000rpm turbin
3,73 utx bak
Preppad Th400
Ställbara konidämpare+Caltracs
alla bussningar utbytta till polyeten
Kauffman D-port 310cfm
Balanserad,Lineborrad,arpbultad
Rullkam
Dougs 1 3/4 headers
portmatchat Qj insug
800cfm av the Judge
3000rpm turbin
3,73 utx bak
Preppad Th400
Ställbara konidämpare+Caltracs
alla bussningar utbytta till polyeten
- fredrick
- Registrerad
- Inlägg: 635
- Blev medlem: tis 06 jan 2009, 03:23
- Namn: Fredrick Johansson
- Ort: Göteborg
- Kontakt:
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
Finns det coatade headers med 2" primärer till -66 A-body?
They must find it difficult...
Those who have taken authority as the truth, rather then the truth as the authority
Those who have taken authority as the truth, rather then the truth as the authority
-
- Registrerad
- Inlägg: 926
- Blev medlem: fre 24 mar 2006, 15:31
- Namn: Håkan Nilsson #51
- Ort: Tomelilla (Skåne)
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
dessa hedman kan du få coatade
HED-35040 GTO 64-67 2", 3 1/2" 400-455 D-Port $619.95
coat: BCD2 Long Tube $295.00
källa
http://www.jbp-pontiac.com/products/hea ... dders.html
HED-35040 GTO 64-67 2", 3 1/2" 400-455 D-Port $619.95
coat: BCD2 Long Tube $295.00
källa
http://www.jbp-pontiac.com/products/hea ... dders.html
Motor 428 (440 cui)
Kauffman D-port 310cfm
Balanserad,Lineborrad,arpbultad
Rullkam
Dougs 1 3/4 headers
portmatchat Qj insug
800cfm av the Judge
3000rpm turbin
3,73 utx bak
Preppad Th400
Ställbara konidämpare+Caltracs
alla bussningar utbytta till polyeten
Kauffman D-port 310cfm
Balanserad,Lineborrad,arpbultad
Rullkam
Dougs 1 3/4 headers
portmatchat Qj insug
800cfm av the Judge
3000rpm turbin
3,73 utx bak
Preppad Th400
Ställbara konidämpare+Caltracs
alla bussningar utbytta till polyeten
- fredrick
- Registrerad
- Inlägg: 635
- Blev medlem: tis 06 jan 2009, 03:23
- Namn: Fredrick Johansson
- Ort: Göteborg
- Kontakt:
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
aasmilyy skrev:dessa hedman kan du få coatade
HED-35040 GTO 64-67 2", 3 1/2" 400-455 D-Port $619.95
coat: BCD2 Long Tube $295.00
källa
http://www.jbp-pontiac.com/products/hea ... dders.html
Jag glömde säga att det skall vara rund port också...
They must find it difficult...
Those who have taken authority as the truth, rather then the truth as the authority
Those who have taken authority as the truth, rather then the truth as the authority
- charly
- Registrerad
- Inlägg: 125
- Blev medlem: sön 04 okt 2009, 20:47
- Namn: Charly Charles
- Ort: Västra Götaland
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
Jävlar här var det skriverier....
Ja, Som sagt Laregina! verkar inte som att vår ambivalens blir bättre av all info kring bandage, Men jag kommer med stor sannolikhet köpa nya coatade i framtiden istället.
Faan nu sitter man här och väntar på stötarna, så man kan börja meka på allvar!!
Någon som hade tips kring parkering-broms vajern(hur era sitter)??
Ja, Som sagt Laregina! verkar inte som att vår ambivalens blir bättre av all info kring bandage, Men jag kommer med stor sannolikhet köpa nya coatade i framtiden istället.
Faan nu sitter man här och väntar på stötarna, så man kan börja meka på allvar!!
Någon som hade tips kring parkering-broms vajern(hur era sitter)??
Pontiac Firebird Formula 400 -1976
- charly
- Registrerad
- Inlägg: 125
- Blev medlem: sön 04 okt 2009, 20:47
- Namn: Charly Charles
- Ort: Västra Götaland
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
Ja, då har man fixat inför imorgon då jag kallt räknar med leverans på stötarna!
Var ju klart endel rostlösningsmedel, som gick åt till avgaset... tänkte att det får sätta sig tills imorgon!!
Var ju klart endel rostlösningsmedel, som gick åt till avgaset... tänkte att det får sätta sig tills imorgon!!
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Pontiac Firebird Formula 400 -1976
- charly
- Registrerad
- Inlägg: 125
- Blev medlem: sön 04 okt 2009, 20:47
- Namn: Charly Charles
- Ort: Västra Götaland
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
Ja då var gamla avgaset väck!!!
Jävla kul att man gick ner till brevlådan imorse för att få tag på lappen för att hämta stötarna på ica´n, men ingen lapp....Så börja banka ner det gamla avgassystemet lite lätt, och när jag väl bankar som mest hör jag någon knacka på garagedörren!! POSTEN!!
Fick så att säga stötarna när sista röret var bort bankat på avgaset, jävla gött!!
Så det var bara fortsätta och byta Gabriel hijackers till (Ja, jag vet) Monroe gas-stötar, givetvis passa inte höjningen som jag köpte på dessa utan gick fin fint på hijackers´na.
Hoppas att de nya med nya 5-bladiga fjädrar klarar hålla upp inför 3 tum över diffen......
Lyckades inte få på nya undre packningen på sista stöten...störande...blev gammal ist..
Jävla kul att man gick ner till brevlådan imorse för att få tag på lappen för att hämta stötarna på ica´n, men ingen lapp....Så börja banka ner det gamla avgassystemet lite lätt, och när jag väl bankar som mest hör jag någon knacka på garagedörren!! POSTEN!!
Fick så att säga stötarna när sista röret var bort bankat på avgaset, jävla gött!!
Så det var bara fortsätta och byta Gabriel hijackers till (Ja, jag vet) Monroe gas-stötar, givetvis passa inte höjningen som jag köpte på dessa utan gick fin fint på hijackers´na.
Hoppas att de nya med nya 5-bladiga fjädrar klarar hålla upp inför 3 tum över diffen......
Lyckades inte få på nya undre packningen på sista stöten...störande...blev gammal ist..
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Pontiac Firebird Formula 400 -1976
-
- Registrerad
- Inlägg: 926
- Blev medlem: fre 24 mar 2006, 15:31
- Namn: Håkan Nilsson #51
- Ort: Tomelilla (Skåne)
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
är hi jackerna hela? isåfall tvätta av dom och släng ut dom på tradera. har sett folk betala flera hundra för sådana. men enl mig själv är det inte mkt att köra med.
Håkan
Håkan
Motor 428 (440 cui)
Kauffman D-port 310cfm
Balanserad,Lineborrad,arpbultad
Rullkam
Dougs 1 3/4 headers
portmatchat Qj insug
800cfm av the Judge
3000rpm turbin
3,73 utx bak
Preppad Th400
Ställbara konidämpare+Caltracs
alla bussningar utbytta till polyeten
Kauffman D-port 310cfm
Balanserad,Lineborrad,arpbultad
Rullkam
Dougs 1 3/4 headers
portmatchat Qj insug
800cfm av the Judge
3000rpm turbin
3,73 utx bak
Preppad Th400
Ställbara konidämpare+Caltracs
alla bussningar utbytta till polyeten
- antalpromille
- Registrerad
- Inlägg: 157
- Blev medlem: fre 07 aug 2009, 11:54
- Namn: Pontus Kindberg #638
- Ort: borås
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
jag hade kopparpackningar från summit på, såg inte ut på packningarna som att dom hade läkt nått, och på ljudet va det svårt att bedömma då mina headers inte höll tätt mot toppen egentligen borde du justera om du ser att det är nån avvikelse, mest för din egen skulle när det ska monteras, men när dom redan är målade så är det bara hoppas dom drar sig rätt :)Charly skrev:Antalpromille: Tryckte du på med ett gäng packningar från headersen för att få det tätt?? såg att de diffar en aning rakt gentemot varandra, eller ordnar det sig när man drar åt bultarna??
Firebird esprit 1971
http://www.garaget.org/?car=149043
http://www.garaget.org/?car=149043
- charly
- Registrerad
- Inlägg: 125
- Blev medlem: sön 04 okt 2009, 20:47
- Namn: Charly Charles
- Ort: Västra Götaland
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
Ok! tackar!! ska införskaffa!antalpromille skrev:jag hade kopparpackningar från summit på, såg inte ut på packningarna som att dom hade läkt nått, och på ljudet va det svårt att bedömma då mina headers inte höll tätt mot toppen egentligen borde du justera om du ser att det är nån avvikelse, mest för din egen skulle när det ska monteras, men när dom redan är målade så är det bara hoppas dom drar sig rätt :)Charly skrev:Antalpromille: Tryckte du på med ett gäng packningar från headersen för att få det tätt?? såg att de diffar en aning rakt gentemot varandra, eller ordnar det sig när man drar åt bultarna??
Ska stålborst´a hela underredet och spraya rostskydds-massa imorgon nu när man ändå håller på, föresten någon som har bra affär/pris på 20 - 50W olja/filter i gbg trakterna!?
Brukar köpa på yankeeparts annars, men kanske finns bättre?
Just det! Hur i helvete får man bort "fjäder-staget-benen" som sitter i bakluckan???(Mina fjädrar orkar inte hålla uppe bakluckan)
Pontiac Firebird Formula 400 -1976
- laregina
- Registrerad
- Inlägg: 3344
- Blev medlem: ons 03 sep 2003, 14:04
- Namn: Linda Persson #116
- Region: Västra
- Ort: Bollebygd
- Kontakt:
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
Charly skrev:Just det! Hur i helvete får man bort "fjäder-staget-benen" som sitter i bakluckan???(Mina fjädrar orkar inte hålla uppe bakluckan)
Ah! Det är ett problem som brukar uppstå om luckan original saknade spoiler. Det kan bli ännu mer problem att få bort täckskivan mellan baklucka och fönster. Några skruvar sitter helt eller delvis under fönsterlisten (i varje fall på 75:an) och då måste du ta bort list och ev. klet innan du kommer åt dem. Men när det väl är borta så kommer du åt lätt. Jag hittar ingen bra bild från min renovering men jag tror att det kan röra sig om fyra skruvar totalt.
1975 Pontiac Firebird Esprit 400 cui
Muskelbilsälskande fotograf med VM som mål
www.lareginacreation.com
Muskelbilsälskande fotograf med VM som mål
www.lareginacreation.com
- laregina
- Registrerad
- Inlägg: 3344
- Blev medlem: ons 03 sep 2003, 14:04
- Namn: Linda Persson #116
- Region: Västra
- Ort: Bollebygd
- Kontakt:
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
En sak till... fjädringen är ingen fjäder per se så jag skulle inte börja mockla med det i onödan.
1975 Pontiac Firebird Esprit 400 cui
Muskelbilsälskande fotograf med VM som mål
www.lareginacreation.com
Muskelbilsälskande fotograf med VM som mål
www.lareginacreation.com
- charly
- Registrerad
- Inlägg: 125
- Blev medlem: sön 04 okt 2009, 20:47
- Namn: Charly Charles
- Ort: Västra Götaland
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
Fått upp systemet nu lite löst, är väl endel dragande och justerande kvar.....
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Pontiac Firebird Formula 400 -1976
- charly
- Registrerad
- Inlägg: 125
- Blev medlem: sön 04 okt 2009, 20:47
- Namn: Charly Charles
- Ort: Västra Götaland
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
Då var det klart och upp-startat, jävla bas i detta!!
Läckte på två ställen +upphänget för dämparna rassla lite får köpa nått gummi... men men lite avgassmet så funkar det nog!!
Läckte på två ställen +upphänget för dämparna rassla lite får köpa nått gummi... men men lite avgassmet så funkar det nog!!
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Pontiac Firebird Formula 400 -1976
- antalpromille
- Registrerad
- Inlägg: 157
- Blev medlem: fre 07 aug 2009, 11:54
- Namn: Pontus Kindberg #638
- Ort: borås
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
skönt att se att det är på :) fixa det som läcker bara så blir det säkert kanonbra. va lite trixigt att få på rören över bakaxeln va? va lite knixigt att få av dem utan att behöva kapa. själv är jag inte klar att montera mitt nya än, har lite kvar att borsta rent och måla på undersidan ännu
Firebird esprit 1971
http://www.garaget.org/?car=149043
http://www.garaget.org/?car=149043
- charly
- Registrerad
- Inlägg: 125
- Blev medlem: sön 04 okt 2009, 20:47
- Namn: Charly Charles
- Ort: Västra Götaland
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
Vesst serru!! tänkte slabba på lite pasta där det blåser....rören över bakaxeln var intressant ja!! ha ha...vi fick lägga röret horisontelt med bakaxel först sen upp och ut genomantalpromille skrev:skönt att se att det är på :) fixa det som läcker bara så blir det säkert kanonbra. va lite trixigt att få på rören över bakaxeln va? va lite knixigt att få av dem utan att behöva kapa. själv är jag inte klar att montera mitt nya än, har lite kvar att borsta rent och måla på undersidan ännu
hjulhuset, för att sen rotera som det skulle sitta, men det gick faan på något skumt sätt.
Måla undersidan hade jag också tänkt med rostskyddsmassa, dock var polaren ivrig att få på avgaset, så det blev att spruta på i efterhand, eller ja bättra på den redan befintliga tectyeln....
Pontiac Firebird Formula 400 -1976
-
- Registrerad
- Inlägg: 9187
- Blev medlem: tor 11 dec 2003, 20:09
- Namn: Åke Georgsson #230
- Ort: Barkarby/Jakobsberg/Järfälla
- Kontakt:
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
gör om och gör rätt direkt istället så slipper du problemen lääänge ,,, dessutom är det ju inte helt ofarliga gaser vi pratar om om pastan skulle släppa och gaser komma in i kupén ,, ,, istället för pasta (om du nu inte plockar ner och får en bättre passform) så kan du ju helt enkelt miga ihop rören så du får det tätt ,, .. vi har en Låååång vinter men en ABSOLUT för kort sommarsäsong så ju mindre du behöver mecka under sommaren ju större blir "vinsterna"Charly skrev: Vesst serru!! tänkte slabba på lite pasta där det blåser....
No1. Trubbletopicstarter
Guinnes World Record Holder (Soundpressure in car )
Guinnes World Record Holder (Soundpressure in car )
- charly
- Registrerad
- Inlägg: 125
- Blev medlem: sön 04 okt 2009, 20:47
- Namn: Charly Charles
- Ort: Västra Götaland
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
Läckaget är när x-röret möter vänster kardan-krök (något kort där), fick med en del extra rör med muff så kapar nog till en bit bara så kommer det bli tätt!!2 loud skrev:gör om och gör rätt direkt istället så slipper du problemen lääänge ,,, dessutom är det ju inte helt ofarliga gaser vi pratar om om pastan skulle släppa och gaser komma in i kupén ,, ,, istället för pasta (om du nu inte plockar ner och får en bättre passform) så kan du ju helt enkelt miga ihop rören så du får det tätt ,, .. vi har en Låååång vinter men en ABSOLUT för kort sommarsäsong så ju mindre du behöver mecka under sommaren ju större blir "vinsterna"Charly skrev: Vesst serru!! tänkte slabba på lite pasta där det blåser....
Pontiac Firebird Formula 400 -1976
- charly
- Registrerad
- Inlägg: 125
- Blev medlem: sön 04 okt 2009, 20:47
- Namn: Charly Charles
- Ort: Västra Götaland
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
Efter en del uppstarter märkte jag att det läckte från en ventilkåpa....
Så var bara och fixa till nya, Gjorde en förlängning för avgaset där det läckte, hoppas det funkar!
Föresten jag la värme-packnings-silikon under packningen, hur gör ni??
Så var bara och fixa till nya, Gjorde en förlängning för avgaset där det läckte, hoppas det funkar!
Föresten jag la värme-packnings-silikon under packningen, hur gör ni??
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Pontiac Firebird Formula 400 -1976
- charly
- Registrerad
- Inlägg: 125
- Blev medlem: sön 04 okt 2009, 20:47
- Namn: Charly Charles
- Ort: Västra Götaland
Re: Min första bil, Pontiac Firebird Formula 400 1976
Får väl uppdatera lite hära!
Plockat isär startmotorn och halvt renoverat den samt solenoid, gått över all jord, bytt till friskt global 74 ah batteri (Då man hittade en fläta hängandes i tre trådar endast....dvs 1,5 års startproblem löst... )
Försökt fixa The trunk-torsion-rods som det heter, med en galen gravid sambo. Slutade med att jag drog på några rör-klämmor + tejp, funka fint nu men vi får väl se om det håller.
Har som sagt två tunna, med ankstjärt krävs ju en grövre på en sida har jag fått höra av björn på skroten.
Hade ju köpt höjning också till de nya gasdämparna, som visade sig var i mm i gängan dvs passa ej. Tänkte dra ner till en bilverkstad lite längre ut på vischan för att låna en gängtapp (jag bor på semi-vischan ) var givetvis stängt, så på kiosken bredvid frågade jag var mek-gubbarna kunde hålla hus? En gammal gubbe erbjöds sig direkt att vi körde till hans privata garage för han hade gängtappen jag behövde, efter att jag förklarat vad jag hade för problem. Bara på landet man har sån inställning till totala främlingar!!!
Drog även ner en sväng idag till tjolöholm och kolla lite efter jobbet, dock var man ute i sen tid. Men det verkade ha varit bra uppslutning iaf!!
Plockat isär startmotorn och halvt renoverat den samt solenoid, gått över all jord, bytt till friskt global 74 ah batteri (Då man hittade en fläta hängandes i tre trådar endast....dvs 1,5 års startproblem löst... )
Försökt fixa The trunk-torsion-rods som det heter, med en galen gravid sambo. Slutade med att jag drog på några rör-klämmor + tejp, funka fint nu men vi får väl se om det håller.
Har som sagt två tunna, med ankstjärt krävs ju en grövre på en sida har jag fått höra av björn på skroten.
Hade ju köpt höjning också till de nya gasdämparna, som visade sig var i mm i gängan dvs passa ej. Tänkte dra ner till en bilverkstad lite längre ut på vischan för att låna en gängtapp (jag bor på semi-vischan ) var givetvis stängt, så på kiosken bredvid frågade jag var mek-gubbarna kunde hålla hus? En gammal gubbe erbjöds sig direkt att vi körde till hans privata garage för han hade gängtappen jag behövde, efter att jag förklarat vad jag hade för problem. Bara på landet man har sån inställning till totala främlingar!!!
Drog även ner en sväng idag till tjolöholm och kolla lite efter jobbet, dock var man ute i sen tid. Men det verkade ha varit bra uppslutning iaf!!
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.
Pontiac Firebird Formula 400 -1976