Där är skönheten..
Köpte den hösten 2009 men utan varmgarage så har det inte hänt något förens nu.
Har börjat vaxa upp den och putsar lite på däck osv..
Listan på saker som ska/bör ske:
[/] - Vaxa hela bilen
[0] - ny isolering och klädsel, golv,tak & stolar. Helt egen designad klädsel för dörrarna.
[0] - Screaming chicken på huven, funderar på om jag ska lacka om huvan innan jag klistrar dit ett märke värt 1500kr, så det är riktigt.
[0] - Stereoutrustning. Baslåda i det lilla utrymme man har där bak, och ersätta originalhögtalare med bättre system.
[0] - larm. motordrivet centrallås och larm tillhörande. ny tändningslås
[0] - sist men fan inte minst, få den att gå igenom besiktningen. Just nu måste man starta motorn 2 ggr för att den ska funka, HELskumt.
[0] - Felkod 34, MAP-sensor.. får nog bli verkstadens bekymmer.
Har börjar lite här å var på bilen.
Har beställt nya stolar från Ridetech för 2 400kr + lite tillhörande tyg för taket.
http://www.ridetech.se/Shop/Index.php?s ... S-401-r%F6
Vilket är sjukt billigt och fina.
har rivit ut nuvarande isoleringen som satt i bilen, nå gammal glasfiber som lukta mer än vad den isolerade, var ju bara ca 3mm tjock och inte dikt mot tak.

där blir det bitumenmatta eller liknande isolering först, sen svart tyg utanpå det.
Lika ska bitumenmatta eller dämpnings-färg in i dörrarna

Måste beställa nya våtlister för 800kr!!! till fönstren där också, samt isolering och göra egen dörrsida så ja slipper det gråa temat. Svart och rött vill vi ha!
Allt för nu, går och väntar på lite beställningar ska komma hem. Medans det så kommer jag demontera glasen i dörrarna så man kan behandla både dörren och glaset som det ska. Tvätta Fälgarna till tipptopp och underredsmassa i hjulhusen, riva golvmattan också!
Sen alla elfel som finns måste gå igenom,.. suck.
Kommer uppdatera med mycket bilder bara jag kommer igång!