Ganska tråkigt om ingen sticker ut från mängden eller hur?
Jag gillar din bil
Moderator: Moderators

Tror de allra flesta skriver under på det...Luva skrev:Jag har aldrig förstått den där diskussionen mellan original och ombyggt. Måste man sära på människor så? Original och modifierat är ju två helt olika världar som går alldeles utmärkt att kombinera. Själv har jag en originalbil som är ganska ovanligt utrustad därav det intresset för den bilen. Men jag har ett annat projekt i garaget också som inte lär bli original. Det är kul med båda världarna. I den ena ligger det intressanta i att spåra delar, lära sig gamla tillverkningsmetoder, leta historik och att få bilen att se ny ut fast den inte är det. Jag gillar när man kan få gamla prylar att funka igen. När man modifierar är det mer fritt att prova själv. Det är en utmaning att få grejerna att dels passa ihop med bilen men också att lira ihop mekaniskt eller elektroniskt. Man improviserar, bygger om och byter erfarenheter med andra och när det sen funkar så är det som en orgasm.Jag tror att vi alla vill ha en sån bil som får okända att komma fram börja snacka bil, sedan om den är ombyggd eller inte spelar väl inte så stor roll.

Hej.Predator skrev:Ehh..... okej!Jo, det är kul med respons... men forumet är inte "klubben"! Menar inte att för få bryr sig...
![]()
Ahh... Svårt att peka på vad jag menar. Troligen är det bara jag som vill ha en klubb med fler Blowers, fyrlink och jättesulor...![]()
Har man en läggning så har man!

Blir?Jimmy skrev:Fortsätt i samma stil så blir det en riktig dräpare