12 MÅNADER SENARE
Pzr skrev:Hur har din reparation fortlöpt, e du klar?
Haha . . .
Nja, jag har egentligen i princip inte gjort nånting. Jag går i skolan ett år till så jag är helt pank. Kämpar med att ens ha råd att behålla bilen
Det som har hänt är egentligen det att jag har fått hjälp av min käre vän fajjerbörd och en annan polare att dra om nästan all el (eftersom det var ett riktigt skatbo med en massa lösa ändar och inget fungerade och det till slut inte ens gick att starta bilen). Det är massor med grejer som behöver fixas på kärran. Det finns inga gränser känns det som... När plånboken är tom känns det ännu värre.
Det första jag måste göra så fort jag får lite kulor är att få tag i någon som vill laga rosten i bland annat skärmkanterna åt mig( vad kan det kosta

, jag har inte en susning). Det vill jag inte ge mig på själv. Sen ska jag väl försöka på nåt sätt att få till en lackning. Men jag har ju inte ens ett garage längre så jag vete 17 hur jag ska bära mig åt. Stå och slipa utanför lägenheten i flera dar är inte precis vad jag har lust med(inte mina grannar iallafall

)
Så just nu njuter jag egentligen bara av att ÄGA bilen.
Om ett år är jag klar med pluggeriet och får förhoppningsvis ett jobb

så jag kan börja lägga lite krut på bilen . . .
Jag har iallafall fått på stötfångaren och lite svart färg...

Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.