Färgen bettade inte som den skulle trots att delarna var slipade och tvättade och primade.
Så nu blir det ett pass med våtslippappret igen.... börjar kunna det nu.
På bilden så är det riktning av bakdelen. den låg nervikt i en för liten kartong.

Moderator: Moderators

Vad exakt gör du här egentligen? Har du värmt plasten för att kunna rikta den, eller försöker du bara deformera den?Jimmy skrev:Idag var det lackering av kjolpaket. Det sket sig...![]()
Färgen bettade inte som den skulle trots att delarna var slipade och tvättade och primade.
Så nu blir det ett pass med våtslippappret igen.... börjar kunna det nu.
På bilden så är det riktning av bakdelen. den låg nervikt i en för liten kartong.

Rätt gissat.Runn skrev:Jag gissar på Urethane...Anders > 1G skrev:Vad är det för plast? ABS?

Detta var en kul kommentar. Verkar stämma bra in på dig RunnRunn skrev:Man ska ändra sig minst en gång i halvåret...

Jimmy skrev:Mina nya stolar är lätta men mina hemgjorda fäste blev i 3mm järn så det tynger ner en del. Får väl hitta på nått bättre en dag.

Såg inte att nån hade skrivit i min tråd.Runn skrev:http://cgi.ebay.com/ebaymotors/LS1-Cama ... otohosting något för dig?
Jag är sugen på en STS turbo. Eller något billigare som man fixar själv.klas80 skrev:Tycker bilen blev riktigt ball. Vad har du för planer motormässigt sedan när ekonomin återhämtat sej?