Det är det som är meningen, Visst det var snyggt innan men alla såg ju att kjolpaketet inte satt där när bilen lämnade fabriken...peter w skrev:det vart som köpes det där..
Pratade med chefen på lackfirman idag och han är ju inte glad (läs förbannad) över extra jobbet eftersom de har andra jobb som måste göras. Han sa något om att det fula i lacken kommer ifrån att silicon har trängt fram när bilen stod i ungnen eller något sådant, Det går inte att se innan man lackar. Han försökte ge mig lite av skulden eftersom jag limmat på paketet, Men jag skyller på att de har gjort dåligt underarbete och jag har inte hävdat att bilen skulle vara "klar" för lack.Johnny T/A skrev:Jädrans tjusigt![]()
blir kul att se det på bilen senare..
När får du bilen?
Såg även att den nya lacken på undersidan av huven var bortslipad... Ska bli intressant att se om han "saltar" slutsumman på det här. Lackjobb ska man aldrig betala i förskott, Känns som om han hade ställt undan bilen och tagit den senare då.
Men jag får förhoppningsvis bilen i mitten på nästa vecka.
De öppna hålen under DRL-ljusen tänkte jag sätta galler i, svart Bikakemönstrat borde bli rätt bra... Även silverfärgat galler kan nog se snyggt ut