Tänkte bara visa lite vad som är på gång i garaget just nu.. Orginal Rally hjulen skall blästras och lackas för att kanske monteras till sommaren, i vilket fall som så är det kul att ha kvar orginal hjulen i bra skick.
Inom kort anländer även ett paket med bland annat ett par svarta avstämda 1 3/4" hooker super comp headers

som ska ge lite bättre ljud o flöde i kärran, orginal grenören skall renoveras och sparas i nån kartong.
Funderar även på en ny växelspak eftersom den som sitter nu är lite defekt, typ något T handtag från B&M, exempelvis Megashifter. Åsikter om detta mottages gärna? ska väl finnas kit som passar rakt på? eller är jag ute o cyklar?
Sen så kommer det även lite små plock till inredningen så jag kan färdigställa den!
Har lite frågor om avgas system, finnsju kompletta att köpa som slingrar sig efter orginal upphängning men dessa är ju rätt dyra om man kollar på de kompletta systemen, och jag har redan ett par turbo dämpare från simons. Vore det inte enklare att kanske svetsa ett eget? framför allt billigare! Då kan man ju dra rakt bak från headers med en H pipa och sedan ett par dämpare och sen under bakaxel? min bil är rätt hög så tror inte att markfrigång är ett så stort problem, kolla bilder för kommentarer!
support mottages mer än gärna!
MVH Daniel
PS. Vet att underredet ser för jävligt ut på den bilden men idag ser det lite bättre ut, hade inga nyare bilder DS

Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.