EDIT: Nu hadde de åkt iväg med bodnycklarna så kan itne titta på en gång

Moderator: Moderators
Gärna det, har iofs hittat en PDF som rekomenderar 10.2 vid grov gänga (1.75) och 10.5 vid 1.5 gänga. Men det torde fungera med 10.5 tycker jag, vem tusan har 10.2 hemma? Inte jag..azguz skrev:jag gängtappade M12 vid mina bromsar.. kan titta vad jag fick för rekomenderad storlek på borren
Ganska roligt hur de kan ta långt över tusenlappen för originalslangarnav8guy skrev: Jag berättade vad jag behövde och återkom efter en timme, kunde då hämta mina nya stålomspunna slangar. 541 spänn för två stycken, extra långa - najs!
Enkelt: Originalslangar ska ha en rad godkännanden som kostar pengar att få. Det är extremt sällan som det är biltillverkaren som tillverkar bromsslangen vilket gör att det automatiskt blir ett mellanled som ska ha pengar också (tillverkaren+biltillverkaren). Priset ovan behöver säger inte om det var kvitto eller inte (vilket vi kanske kan strunta i just nu).azguz skrev:Ganska roligt hur de kan ta långt över tusenlappen för originalslangarnav8guy skrev: Jag berättade vad jag behövde och återkom efter en timme, kunde då hämta mina nya stålomspunna slangar. 541 spänn för två stycken, extra långa - najs!
Ja det e helt OTROLIGT !! ! ! men billigt ???v8guy skrev: Var iaf förbi Hansen Racing idag för o köpa en ny damask till spindelleden då den gamla gick sönder då jag försökte ta loss den med en värdelös avdragare.
Tyvärr fanns inte lösa damasker så det blev alltså en helt ny spindelled, vilket visade sig vara en positiv överraskning. Otroligt att de är så pass billiga, 295 spänn - gratis.. Sitter säkert samma på cheva van...![]()