Hmmm Hmmm *greja mecka*
Sådärja, flyttat över skiva till nya spindeln och det gick ju helt smärtfritt
Hämtade block o toppar samt gamla ram/vevlager o kan bara säga att det var i grevens tid.

Passade även på att ställa lite jobbiga frågor ang. mitt utförda jobb som dom klarade av att svara på.
Har hunnit tvätta av grejerna o torkat dom rena (för säkerhets skull och på inrådan.), börjat montera och även hunnit lacka
Nu känns det som det jävlar i mig börjar brännas!
Ett bakslag är "crankshaft clutch pilot" lagret som var dåligt o knappt roterbart längre, måste skaffas ett nytt.
Sen så är det bara några fler liter 10/40, oljefilter och en banjoskkruv till ena bromsen som saknas.
Hmm...

Var tvungen att skruva på ventilkåporna o walleypan för att se hur det kommer att se ut.
Samt för att hålla skit o annat borta tills det e dags att slänga i motorn för inkörning av kam o lyftare.
Du har inte behörighet att öppna de filer som bifogats till detta inlägg.